Obserwatorzy

piątek, 24 listopada 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Cześć! Witam Was ponownie w kolejnej odsłonie WSGC. We wtorek admini zaktualizowali stronę z prezentami dla osób z gwiazdką. Tym razem mamy możliwość odebrać biały T-shirt z niby wężowym printem, lecz dla mnie ten print ma się nijak do węża, bardziej do jakiś bazgrołów. Koszulka pochodzi ze sklepu Active, a jej cena to 10sd. Ogólnie to nie wiem czy u Was też tak jest, ale u mnie ta koszulka nie pojawia się na wystawie, u mnie jej tam nie ma. Jeżeli chciałbym ją kupić to musiałbym kliknąć w ten niebieski guzik z metką. Tak to nawet nie widziałem o jej istnieniu. U Was też tak jest? Chyba, że ja jestem już po prostu ślepy xd. Wracając do koszulki, to nie powala. Ten print bardziej szkodzi tej koszulce niż pomaga, jest według mnie po prostu brzydki. Dodatkowo u mnie koszulka powoduje lagi. Lecz to czy pojawi się ona u Was w apartamencie, zależy od Waszego wyboru ;)

Nasze stylizacje:
Ja swoja stylizację rozpocząłem od zakrycia printu. Postawiłem na czarną sukienkę z Basic. Następnie dodałem koronkowe rękawy. Aby dopełnić stylizacje, założyłem mojej dollce koronkowe skarpetki. Stylizacje uzupełniłem moimi (ostatnio) ulubionymi kozakami (?). Myślałem, czy nie dodać jakiejś torebki, lecz nic zbytnio mi nie pasowało. Beata również postanowiła zakryć print. Postawiła ona na zwiewną tunikę na jedno ramie. Pod spód tuniki założyła dziurawe, szare spodnie. Stylizację uzupełniła granatowymi szpilkami oraz ciekawą torebką na łańcuszku.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Bartek! Ta stylizacja jest mega i wygląd doll świetnie do niej pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, stylizacja Bartka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. szału nie ma z tą koszulką ale odebrałam xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się Bartka i na niego oddałam swój głos :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że tak ładnie i ciekawie będzie można wystylizować tą koszulkę. Pierwsza stylizacja genialna!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja Bartka bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Bartek.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem wasze stylizacje są na siłę modne, co mi się nie podoba, dlatego nie oddaje głosu na nikogo. Prezent jest tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bartek! świetnie wplotłeś koronkę do stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest raczej kiepska, ale i tak nie mam ss, więc nie mam się nad czym zastanawiać. Przechodząc do rzeczy, Bartek rozwalił system, co tu dużo mówić :')

    OdpowiedzUsuń
  10. stylka bartka jest najlepsza, poza tym najlepsza twoja osatnio

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje nie są ładne. U beatki jest totalny miszmasz, wszystko od innego kompletu. A u bartka te rekawy z czarną sukienką to niewypal.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie spoko, ale głos na Beti, u Bartka buty i skarpetki zbyt oczywiste, aż tanio to wygląda.

    OdpowiedzUsuń