Obserwatorzy

niedziela, 26 listopada 2017

Get into the groove, boy you've got to prove your love to me, yeah

W sumie od dłuższego czasu o tym myślałam, żeby to zrobić. Nastąpił czas na zmiany, początek nowego rozdziału w moim życiu i niestety muszę opuścić bloga i stardoll. Poza tym jakoś ostatnio nie czuję tego pociągu do mody, jakoś ta cała magia która mnie zauroczyła znikła w jednej chwili, ale chyba potrzebuję przerwy. Nie mogę już od jakiegoś czasu stworzyć dobrego outfitu, właściwie czuję się wypalona we wszystkich dziedzinach mojej kreatywności. Czuję, że robię to na siłę, a nie jest to dobre, wszystko wygląda tak bardzo na wymuszone. Stardoll był fajnym miejscem (nawet mimo tego jak bardzo jest już zrujnowany), zabijał moją samotność w realnym życiu jak i podczas mojej internetowej działalności. Szczerze wam dziękuję za ten cały czas i komentarze, nawet te negatywne i za rozmowę podczas postów dyskusyjnych. Ten cały czas był dla mnie wielką frajdą i chyba jakoś zmieniłam się przez ten czas. Dziękuję.
Więc do zobaczenia gdzieś kiedyś w internetach!! :)
Okulary - It Girls | Szal - Gucci | Top (Sukienka) - Limited Edition | Torebka - Limited Edition | Spodnie - Vinyl | Buty - Callie's Picks

34 komentarze:

  1. O nie ;(( no nic, pozostaje mi życzyć ci powodzenia w dalszym życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja, do zobaczenia w Internetach

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ładna stylka

    OdpowiedzUsuń
  4. eh.. no co sie dziwić, stardoll jest tak zepsuty że poza arabami nikt dam zaraz nie będzie siedział :') ja już dawno się twórczo w dziedzinie sd wypaliłam, kiedys bylo lepiej i bardziej chciało się działać. Stylizacja śliczna. Powodzenia w życiu i do zobaczenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, lubiłam Twoje stylizacje tutaj widzieć. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak już Ci mówiłem, w pełni rozumiem i akceptuję decyzję. Nie pozostaje mi nic tylko życzyć Ci powodzenia w realu! :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie stylizacja jest koszmarna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też. Aczkolwiek decyzję szanuję, powodzenia w życiu:)

      Usuń
  8. Ładna stylizacja i ogólnie połączenia kolorystyczne mi się podobają.
    Brak weny jest najgorszy, mam jednak nadzieję, że tak gdzie się coś wypaliło, narodzi się coś nowego i lepszego. Wszystkiego dobrego ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziecinada? Szacunek za szacunek (: Ja nie owijam w bawełnę i dupci lizać nie będę, jak 99% osób tutaj "OHH JAK PRZYKRO". Nie. Kultura na tym blogu, ani szacunek do komentatora/obserwatora nie istnieje, a ta tu wyżej to chyba nie ma pojęcia jak się odnosi do drugiego człowieka. Wyjdź lepiej na zewnątrz, bo siedzenie w internetach Ci nie sprzyja. Może się otworzysz i nabierzesz odrobiny empatii. Polecam wyjść do ludzi, a jak masz problemy to zapraszam do psychologa/psychiatry, a nie jakieś szopki urządzasz, może doradzi Ci jak żyć na tym pięknym świecie. Ogólnie to strzeliliście sobie w kolano, także gratuluje :) Z resztą - to nie tylko moja opinia na ten temat.
    Nie życzę nikomu niczego złego, ale gratuluje PODEJŚCIA SZANOWNYCH ADMINISTRATORÓW i mam nadzieję, że ten Wasz ''szacunek'' i Wasza wielka ''kultura'' wyjdzie Wam jeszcze bardziej bokiem :)
    Basic bye

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie chodzi o mnie? O co ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie były twoje komentarze, taki teraz jest komentarz Rouxrogue.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, ale się zgodzę. Rozumiem, że masz inne poczucie stylu i nie wszystko co podoba się innym, podobać się będzie i Tobie. Komentarze typu "basic bye" są nie na miejscu, w szczególności, że reprezentujesz bloga. Zawsze mnie intrygowało, co kryje się za tym basic. Odnoszę też wrażenie, że wszystko co mainstreamowe, było przez Ciebie krytykowane. Niestety, ale na jednej z imprez blogowych, nie dało się z Tobą porozmawiać. Miałaś swoje zdanie, a argumentowanie przez innych było odkładane na drugi plan. Czy tak się zachowują dorosłe osoby? :) Nie chcę żebyś odebrała tego, jak nagonkę na Ciebie. Oczywiście życzę Ci powodzenia w życiu prywatnym i to całkowicie szczerze. Powiedz mi tylko, jak to jest z tym basic? Przecież to nie było ani trochę miłe. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta32222 - yyyyy...? Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Odniosłam się do Ciebie czy do administratorów i zachowania Lisy?
    Droga Liso. Czy jesteś pewna, że od POCZĄTKU Twoje stylizacje były krytykowane? Moim zdaniem wręcz przeciwnie. Czasem rzeczywiście stylizacje były tragiczne, ale wiadomo każdy ma inny gust (: Ja jak i inne osoby również kulturalnie pisały negatywne komentarze, ale Ty ostatnio zaczęłaś uważać się za nie wiadomo kogo i jakiego stylu to ty nie masz. Jak osoba, która nie jest w ogóle empatyczna, ani nie ma szacunku, ani kultury do drugiej osoby co w takim razie robi taka osoba robi na blogu? Stylizacje to nie wszystko. Serio.
    I nawet teraz nie umiesz zrozumieć swojego błędu. Śmiech na sali. Uważasz, że po twoim zachowaniu będę komentowała tego bloga? Te ''nagrody'' to jak dla mnie możesz sobie wsadzić głęboko, bo akurat ja nigdy nie miałam parcia na byciu wpisanym na listę jakiś czytelników, ale komentowałam tylko dlatego, że zwyczajnie lubiłam przeglądać Wasze stylki (: To, że odchodzisz to jedno, a niesmak i tak zostanie, na długi, długi czas.
    I to komentowanie i stawanie w obronie przez adminów. OMG śmiech. Tworzycie bloga dla siebie czy dla innych? To Wy czytacie, czy chcecie, żeby inni Was oceniali? Serio Pawełku nie wiesz co się dzieje na innych blogach? Mogłeś ogarnąć trochę swoją koleżankę z bloga, kiedy był na to czas, bo nie wyobrażam sobie, żeby osoba ''publiczna'' w taki sposób wypowiadała się na jakieś tematy.
    Ohh... Widać, że akurat dowództwo w grupie tutaj kuleje.

    OdpowiedzUsuń
  15. "a ta tu wyżej to chyba nie ma pojęcia jak się odnosi do drugiego człowieka." wyzej jest moj komentarz wiec myslal mze o mnie chodzixd soryxddd

    OdpowiedzUsuń
  16. okej, przepraszam was za moje zachowanie tutaj i jak na innych blogach. miałam ostatnio bardzo zły okres w moim życiu i to wpłynęło mocno i nie mogłam się powstrzymać i WIEM, że nie powinnam tego na to zwalać. rozumiem swoje błędy i przez to chcę to zakończyć ten rozdział mojego życia, zmienić się na lepszą osobę. jeszcze raz was przepraszam, nie chcę żebyście się już czuli urażeni, sama przez to się źle czuje. i proszę, nie ciągnijcie już tej dramy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło, że przeprosiłaś. Naprawdę to doceniam i jeszcze raz, życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś mi się w tej stylizacji podoba, ale coś też mnie w niej odpycha.
    Zmień attitude, to naprawdę potrafi wiele zmienić w relacjach ludźmi, tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. góra średnio, ale dół bardzo mi się podoba :)
    powodzenia w realnym życiu, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. nazwa blogera autora: 'trzy słowa do ojca prowadzącego', cóż za komedia. I już wiadomo kto hejtuje inne blogi.

    OdpowiedzUsuń