Obserwatorzy

niedziela, 26 listopada 2017

Post Dyskusyjny - Listopad

Cześć Wszystkim! 
Witam Was w Poście Dyskusyjnym na miesiąc Listopad. Zasady są banalnie proste - rozmawiamy razem na dowolny temat, a wylosowane osoby z komentarzy zostaną nagrodzone. Ważne jest aby konwersacje były prowadzone na poziomie. Nikogo nie obrażamy, nie wywołujemy kłótni.
Oto nagrody:
Nagrody za poprzedni miesiąc otrzymuja:

Szalik LE - dfvgtgfg
Szare botki DKNY - girlewelina
Białe botki DKNY - Rihanna-lalka
50sd - jarus55

Po nagrody zgłoście się do mnie (FunOpler)
Także zapraszam wszystkich serdecznie do brania udziału.

108 komentarzy:

  1. Jak Wam mija niedzielne popołudnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam awarię prądu i nie mam co robić.

      Usuń
    2. bylam na zakupach i nic nie kupilam, zmarnowalam dzuenxd

      Usuń
    3. Rozwiązuję przykładowe zadania na mate :v

      Usuń
    4. Myślę, czy iść jutro do szkoły.. Dalej jestem trochę chory i nie wiem..

      Usuń
    5. Oczekiwałem supportive odpowiedzi w stylu "nie nie idź nie warto, wykuruj się do końca" bo mi się nie chce ;)

      Usuń
    6. Ja też jako starsza koleżanka radziłabym iść. :))
      Strasznie mnie intryguję, dlaczego chodzisz do dwóch szkół. Chętnie bym się dowiedziała, jeśli to nie jest problem?

      Usuń
    7. Oczywiście, żaden problem :)
      Jedna szkoła, to oczywiście ogólnokształcąca, czyli przymus i zmora każdego człowieka. Druga natomiast to Szkoła Muzyczna II stopnia, czyli średnia. Jako, że kocham muzykę i jest ona tym co chcę robić w życiu, kształcę się w tym kierunku :)

      Usuń
    8. Aaaaaa i wszystko jasne. :D Mega podziwiam za ambicje i wytrwałość!

      Usuń
    9. Dziękuję, ale powiem ci, że z tą wytrwałością to już coraz ciężej :'D No ale to mój przedostatni rok w muzycznej, więc nie poddam się. Po jej skończeniu uzyskuję tytuł zawodu muzyka, więc mega warto :P + wiadomo, własna satysfakcja :D

      Usuń
    10. O kurde, szacun. Ja po 7h w szkole czuję się totalnie zmęczona xd #przegryw

      Usuń
  2. Ktoś coś jakieś plany na ferie już ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię sobie wczesniejsze ferie i za dwa tygodnie lecę na Malte :P ale mama mnie namawia abym jeszcze w ferie leciała z nią do Portugalii, ale raczej sobie daruje ^^

      Usuń
    2. Dlaczego nie lecisz do Portugalii? Szkoda zmarnować okazji!

      Usuń
    3. Wyjeżdżam na całe dwa tylko do Olsztyna, a jak Twoje plany?

      Usuń
    4. bo nie chce mi się lecieć z mamą, siostrami, bratankiem i rodziną mojego narzeczonego :P gdyby jeszcze on mógł lecieć to z chęcią, ale pracuje :/

      Usuń
    5. Ale Portugalia jest super!! ;p Ja planuję Norwegię albo Czechy, w sumie celem są deska.

      Usuń
    6. byłam już w Portugalii, więc wiem, że jest super :P innym razem odwiedzę ją kolejny raz

      Usuń
    7. Ja nie wiem jak ja mam dożyć końca następnego tygodnia, a ty mnie o ferie pytasz.. XD

      Usuń
    8. O tak, zgadzam się z poprzedniczką

      Usuń
    9. Jak dożyję to jadę na parę dni do Trójmiasta i w góry

      Usuń
  3. Ja mam taką małą prośbę, poszukuje kilku rzeczy, zdjęcie w mojej Stardollowej prezentacji, jakby ktoś coś miał to proszę napisać za ile może mi to sprzedać. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam czerwoną spódnicę i zielone sandały. oferta

      Usuń
    2. Właśnie nie znam się na wartości tych ubrań i dlatego prosiłem o twoje ceny

      Usuń
    3. idk, może popatrz w baazarze na ceny

      Usuń
    4. Marta ile?

      Usuń
    5. zaproponuj cos, bo suzkam w bazarze ale nie widze jej

      Usuń
    6. Ja nie wiem, dlatego proszę aby proponować ceny. Nie mam jak teraz wejść do bazaru i sprawdzić a wcześniej nie widziałem tych rzeczy w bazarze

      Usuń
    7. ja swoją sprzedałam za 38 sd, za tyle najtaniej jest w sb z tego co pamiętam

      Usuń
    8. Marta mogę dać Ci odpowiedź jutro?

      Usuń
  4. jestem ciekawa czy rozkręci się tutaj tak jak ostatnio, 'cause stardoll and blogs are dead

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh kirdy to le wejdzie?! Z dnia na dzirn wydaje coraz wiecej sd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w piątek.

      Usuń
    2. who cares about LE

      Usuń
    3. A ja chce Sub, tylko żeby je potem po wycofaniu od razu dali do Bazaaru, a nie jak połowę limitek.. Nadal zalegają w plazie, byle tylko tam nie zostały na wielu, zapomniane..

      Usuń
    4. Sub jest sklepem tymczasowym także myślę że ono nie będzie zalegać

      Usuń
    5. Nie chodzi mi w przypadku Sub o zostanie w Plazie a o to że pomimo wycofania to nie trafi do bazaru

      Usuń
    6. Tak chyba nie mogą zrobić

      Usuń
  6. mimo iż nie jestem już tak into feszyn, ale nie mogę się doczekać nyfw f/w 18, bo chciałabym zobaczyć jak za tym razem skompromituje się marc jacobs, bo z tego co widzę, ostatnimi kolekcjami nie pokazał, że wyniósł coś z krytyki za dredy na głównie białych modelkach podczas pokazu s/s 17

    OdpowiedzUsuń
  7. opowiedzcie mi o swoich planach na sylwestra, bo szukam inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planów brak

      Usuń
    2. Spędzę go z przyjaciółmi XD Mam nawet pomysł na stylizację swoją, zwykła czarna sukienka i włosy w brokacie XD

      Usuń
    3. Patrząc na mój grafik, mam ochotę spędzić go w domu, pod kołdrą. :) Chociaż pewnie i tak gdzieś wyjdę. Mnie to się marzy Sylwester w Zakopanem. :D

      Usuń
    4. Najka! chciałam do Zakopanego na sylwestra jechać, no i mój facet w końcu we wrześniu mówi, żebym rezerwowała tam coś... i już praktycznie nic nie było, a to co było to kosztowało majątek... więc może za rok :D

      Usuń
    5. Ja możliwe, że ze znajomymi uderzymy na jakąś domówkę, bądź pójdziemy do jakiegoś klubu.

      Usuń
    6. Zostaję w domku, bo fakt chodzenia do dwóch szkół i niebywania w domu zrobił ze mnie takiego domatora, że jak tylko wiem, że mam wolne to siedzę w domku ile mogę..

      Usuń
    7. W tym roku wpadają do mnie koledzy więc chyba wychodzi na to, że robię domówkę :v

      Usuń
    8. Moje plany pewnie się wyklarują 30 grudnia jak co roku xD ale znając życie jakaś domówka

      Usuń
  8. Kupił ktoś torebke prady HB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest okropna bye

      Usuń
    2. Piękna jest, jak ją pomniejszysz to już w ogóle miłość. :)

      Usuń
    3. Taka wielka też piękna

      Usuń
    4. też uważam, że jest piękna!

      Usuń
    5. Zastanawiam się nad jej kupnem. Strasznie nie pasuje mi jej ułożenie, wygląda na okropnie nieporęczną i niewygodnie ułożoną na doll. Tak to jest całkiem spoko, ale mogła być lepsza

      Usuń
    6. Nope, nie przepadam za futrem (na dodatkach szczególnie)

      Usuń
    7. jeszcze się zastanawiam, ale chyba kupię

      Usuń
    8. Mi się podoba, ale nie wiem jeszcze czy ją kupię c:

      Usuń
  9. Ktoś wie gdzie jest ten ostatni, beznadziejny kurak i co z nim dają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają dwa kurczaki i kukurydze

      Usuń
    2. https://m.youtube.com/watch?v=_WmmAv0HlMs

      Usuń
    3. te nagrody są wręcz wspaniałe. ah stardoll, aż odechciewa mi się grać.

      Usuń
    4. Dzięki tym prezentom możemy założyć własne zoo

      Usuń
    5. Cudownie. Mnie można zaskarżyć, każdego z indyków zutylizowałam :D

      Usuń
    6. Biedne ptaszki :(

      Usuń
    7. Admini tacy hojni, prezenty takie świetne

      Usuń
    8. https://www.youtube.com/watch?v=msSc7Mv0QHY
      ♥♥♥

      Usuń
  10. Ktoś pisał w tym tygodniu Operonowe matury? Jak wrażenia? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, matury <3 tak tęsknię za tym czasem, mimo, że był stresujący to cofnęłabym się o te kilka lat z ogromną chęcią :D
      jak poszły próbne?

      Usuń
    2. Szkoda, że matury trwały tylko cztery dni, bo świetnie się bawiłam. 🖤
      Na poważnie to w sumie jestem zadowaolona z polskiego, angielskiego i geografii. Nie podobała mi się matematyka. Rozszerzam ją i nie jestem z niej najgorsza, a poziom podstawowy nie był dla mnie podstawowy, a właśnie w wielu przypadkach rozszerzony. O tym trudniejszym poziomie wolę nie wspominać, póki nie zobaczę wyniku. :P

      Usuń
    3. Dla mnie i moich znajomych matematyka była tragiczna XD Swoją drogą, pisaliście też inne matury? U nas wystarczyło pisać podstawowe, a jak teraz mówisz o gegrze, to sam chciałbym się sprawdzić z tych, które chcę pisać na rozszerzeniu :/

      Usuń
    4. Przyjaciel mówił że angielski i mata były łatwe jak dla niego

      Usuń
    5. W piątek pisaliśmy te dodatkowe, roszerzone przedmioty i w dniach, kiedy był polski, matma i język w późniejszych godzinach pisaliśmy rozszerzone poziomy tych przedmiotów. Dosyć męczące to było, bo pisałam łącznie 7 matur, ale mimo wszystko, dobrze się sprawdzić.
      Widzę, że nie tylko u nas panuję przekonanie o tym, że matma to był koszmar. Lepiej się czuję, gdy większość tak uważa. ;’)

      Usuń
    6. Ciekawe dlaczego u mnie tak nie zrobili, bo też bym chciał... xd
      Chyba wszyscy tak myślą, na całe szczęście haha

      Usuń
  11. Udało wam się znaleźć jakieś fajne okazję w związku z Black Friday, czy nie bawią was takie akcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzyłam chyba każdą stronę internetową z kosmetykami, kilka z ciuchami, dodawałam milion rzeczy do koszyka, wahałam się, usuwałam rzeczy z koszyka i tak w kółko... no i w koncu nie kupiłam nic XD

      Usuń
    2. Miałam podobnie, ale jeśli mam być szczera to po Nowym Roku są lepsze oferty. XD Starałam się kupić to co potrzebuję faktycznie i wyszło, że wydałam całe 0zł. :)

      Usuń
    3. Też uważam, że po świętach są o wiele lepsze promki, jednak mi w piątek udało się kupić sukienkę na studniówkę o 50% taniej i piżamową koszulę, której długo szukałam za cztery dyszki, ale gdybym nie miała konkrrtnych rzeczy na oku to też bym nic pewnie nie kupiła. :(

      Usuń
    4. Też się czaiłam na sukienkę na studniówkę, ale akurat jej ceny nie obniżyli :(

      Usuń
    5. Totalnie nie, jakaś masakra ten black friday w tym roku.. Nic ciekawego. Najbardziej kocham jak sklepy kantują, np. Empik. Na Black Fridayowej przecenie były płyty w cenie 19,99, które kosztują tyle już w normalnej ofercie zaznaczone jako SUPER OKAZJA ;) Kocham jak przeglądałem te płyty, a tam pozycje, które kupiłem ze 2 lata temu w tej samej cenie w normalnym okresie bez przecen :)

      Usuń
    6. spodziewalam sie czegos lepszego ale jak to ze mna bywa , musialam cos kupic. wydalam ponad 300 zl na rzeczy, ktorych i tak penwie nie ubioreXD

      Usuń
    7. W galerii handlowej było strasznie dużo ludzi i będąc w tłumie zrobiło mi się niedobrze. Jedynie co mi się podobało w czarnym piątku to promocje w knajpkach. Po świętach promocje w sieciówkach będą o niebo lepsze! :)

      Usuń
    8. o tak, z empiku sie niezle uśmiałam, bo od jakiegoś czasu obserwuję jedną grę, którą chcę kupić facetowi na święta, to w czwartek podnieśli jej cenę, by w piątek obniżyć do takiej jak była wcześniej XD

      Usuń
    9. O tak, kocham te zagrywki sklepów :')

      Usuń
    10. też łaziłam po galeriach i nic okazyjnego nie wyrwałam. kupiłam tylko jedną bluzkę i to nie z przeceny, upatrzyłam też jedną z zary, ale zamówię ją przez internet. no i zamówiłam na stronie internetowej paletkę cieni do powiek, ale też po minimalnej przecenie, bez szału

      Usuń
    11. Nienawidzę sklepów i galerii handlowych. Jak kupować to tylko przez internet i właśnie w necie udało mi się wyłapać kilka fajnych promo :)

      Usuń
    12. też nie lubię galerii handlowych, i kupuje tylko przez neta ^^

      Usuń
  12. Dziękuję ślicznie za nagrodę!

    Ktoś oglądał cały sezon AHS Kult? Jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekkie rozczarowanie na koniec, ale ale i tak podobał mi się ten sezon

      Usuń
    2. Też tak uważam. Końcówka była mocno przewidywalna, jednak cały sezon był naprawdę świetny!

      Usuń
    3. Bardzo podobała mi się rola i gra aktorska Sarah(nie wiem jak to odmienić).

      Usuń
    4. Ja jeszcze nie nadrobiłem ostatnich 4 odc, bez spoilerów pls

      Usuń
  13. A ja sobie wczoraj byłam na koncercie W.A.S.P. - wokal Blackiego cudo! We wtorek idę na Helloween, bo się zeszli z Hansenem i Kiske, więc trzeba zobaczyć:D A Wy chodzicie na jakieś koncerty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio nawet na jeden koncert leciałam specjalnie do Włoch :D wyniosło mnie wszystko ponad 2,5 tysi i mimo wszystkich nerwów i niefajnych sytuacji tam uważam, że było warto :D

      Usuń
    2. Wow to super! :) Na koncerty zawsze warto chodzić^^

      Usuń