Obserwatorzy

piątek, 15 czerwca 2018

Oil of Every Pearl's Un-Insides

Chyba wszyscy wiedzą, że nie lubię zaśmiecać bloga reklamami (poza tym nie uważam, że Pragiatorium ma tę siłę, by móc tutaj cokolwiek reklamować z pożądanym efektem), ale zostałem poproszony, aby zaprosić Was do wzięcia udziału w Modowych Rywalach na QoF. Myślę, że warto wziąć udział, chociażby ze względu na samą zabawę, a jeśli kogoś to nie kręci to nagroda główna powinna przekonać każdego. A tak z innej beczki, jak tam portfele przed/po LE? EDIT: LE jest cancelled, bo spoilery są brzydkie poza torebkami xd

Kaftan - Bonjour Bizou | Top - Underneath Stardoll | Spódniczka - PPQ of Mayfair |  Okulary - Original Future | Pasek - It Girls | Torebka - Chanel | Buty - Young Hollywood

Ugh, legend snapped:
Stream it on Spotify once, stream it on Spotify twice buy it on iTunes for dollar twenty nine!

24 komentarze:

  1. Nie wiem kiedy doczekamy się tego LE... Do konkursu się zgłosiłem:) Stylizacja bardzo przyjemna i ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam i czekam na to LE xD w konkursie wezme udział, czemu by nie. Stylizacja ładna, choć nie widzę tutaj tej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również nie pasuje.
    Masz linka do spojlerów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka nie pasuje, znaczy się.

      Usuń
    2. www.sdcdn.com/cms/items/0/78166.swf

      kończą się na 78215

      Usuń
    3. Torebki mega, paski też mi się podobają. Reszta rzeczywiście taka sobie.

      Usuń
  4. Specjalnie doładowałam ss żeby mieć te torebki, niestety na Da Vinciego się nie załapałam, a najbardziej mi się podobała :c

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) co do kolekcji LE to nie jestem SS,ale jak zobaczyłam zdjęcia na QOF to nie ubolewam,bo kolekcja wygląda okropnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na tę stylizację przez pryzmat ostatniej od Kasi... Cinko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, według mnie torebka bardzo pasuje! Podoba mi się czarno-biało-złota baza przełamana niebieskością i zielenią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymieniłabym te buty, zdecydowanie. Poza tym jest bardzo ładnie:)
    Kolekcja jest całkiem okej, torebki LV są boskie, ale nie zdążyłam na plecak. Poza nimi kupiłam także oba paski i długą narzutkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Portfel przed LE miał się świetnie, po jest już trochę gorzej. Kupiłam 10 rzeczy: plecak, męski top, broszkę kraba, 3 pary szortów, 2 paski, torebkę na ramię i męski naszyjnik. Trochę mi szkoda, że miałam SD i byłam na czas, a nie zauważyłam tej męskiej kurtki LE.
    A ogólnie to bardzo przyjemną stylizację stworzyłeś. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z wakacjami za granicą

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam trochę rzeczy z LE, ale kolekcja dość słaba... torebki jednak zdobyłam wszystkie, bo to najlepsza rzecz tej kolekcji.
    Stylizacja średnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja była słaba, ale wybrałam kilka rzeczy. Twoja stylizacja jest bardzo ładna. I bardzo dziękuje za to że wspomniałeś o modowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem przyjemna stylizacja:) A LE było beznadziejne, kupiłam tylko jeden z pasków

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja była średnia. Znalazłam kilka ubran ale niestety nie zdążyłam kupić :/ stylizacja bardzo ładna
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzutka od samego początku mnie nie przekonała, nieco przypomina mi szlafroczek, stąd też mam wrażenie, że ubrania, których użyłeś wraz z nią tylko pogłębiają moje odczucia co do niej. Bardziej podoba mi się pierwsza propozycja z okularami, które sprawiają, że stylizacja nieco odchodzi od klimatu spa. :-) Fajnie wygląda torebka ze wzorkiem na tym kaftaniku i myślę, że całości przydałoby się ciut więcej kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  15. nic nie kupione, stylizacja mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka strasznie zachowawcza jest ta stylizacja; ale wporząsiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. LE jest fatalne XDDDDD Jakość zwykłych ciuszków jest tak słaba, że spodziewałem się, że LE będzie na tym samym poziomie.

    Stylka jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! super to kimono :)

    OdpowiedzUsuń