Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2018

Plaza Breakdown | Pretty n' Love

Na początku zeszłego tygodnia do plazy weszła nowa dostawa do Pretty n' Love. Sklep jak każdemu wiadomo charakteryzuje się pastelowymi, różowymi, koronkowymi i bardzo dziewczęcymi ubraniami. Nie jest to mój ulubiony sklep, głównie ze względu na to, jakie kolory w nim dominują - nie jestem fanem pasteli, falbanek itd.. Ciężko mi się robi stylizacje z ubraniami z PnL i tym razem nie było inaczej, ale udało mi się wybrać kilka ubrań zasługujących na miejsce w tym poście:

Jako pierwszy moją uwagę zwrócił zwiewny płaszczyk/kaftan/sukienka. Ma bardzo ładny krój i moim zdaniem nie potrzeba jej wielu dodatków i ubrań, aby ją ładnie wystylizować. Daje mi vibe tego mema, ma świetne detale i bardzo przyjemną długość. Jej jedyną wadą jest ta ciemna plama na wysokości talii, ale zgaduję, że to jakiś pasek więc potrafię to przeżyć. Kolejnym artykułem, który każdy powinien nabyć jest kremowa - wręcz biała sukienka na ramiączkach z koronkowymi wykończeniami. Jest bardzo prosta i dziewczęca, ale równocześnie jest w niej coś wyzywającego - być może jej długość. Nie mniej jednak ma świetny krój i bardzo łatwy do wystylizowania kolor więc moim zdaniem jest to jedna z najlepszych ciuchów z dostawy. Do tego uważam, że świetnie będzie się prezentować na ciemniejszych karnacjach :v Ostatnim ubraniem, jakie Wam polecam jest asymetryczna kremowa bluzka. Jest pierwszorzędną alternatywą dla zwykłych białych topów, których na stardoll jest na pęczki.
Z dodatków polecam zakup białych sandałków z grubymi obcasami. Spodobał mi się ich czubek (a raczej ich brak), ponieważ są tak dziwnie wyprofilowane, co bardzo mi się w nich podoba. Dodatkowo spodobał mi się ten detal na obcasie, który trochę urozmaica pozornie nudne buty. Torebkę kupiłem z zamiarem zrobienia stylizacji, ale wyszło jak wyszło. Nie mniej jednak uważam, że jest warta zakupu i nie żałuję wydanych na nią stardollarów. Okulary są moim ulubionym dodatkiem z całej dostawy. Co tu wiele o nich mówić - lekkie w fajnym kolorze i do tego ładnie wyglądają na dollce.
W stylizacjach wykorzystałem cały pierwszy rząd i okulary z dolnego. Poza tym zrobiłem także stylizację z torebką, ale nie byłem z niej na tyle zadowolony, żeby ją opublikować więc ją usunąłem. Robiąc stylizacje zauważyłem, że ubrania z PnL łatwo się ze sobą łączą (ponad 5 stron z samymi brzoskwiniowymi ciuchami z tego sklepu), ale już niekoniecznie z ubraniami innych marek. Starałem się unikać łączenia ich z innymi ciuchami z PnL oraz powiedziałem sobie, że nie użyję czarnego - coś muszę tu dodać? :')

Stylizacje z użyciem ubrań z dostawy:
#1
Kaftan - Melbourne Minimalism | Top - Underneath Stardoll | Spódnica - It Girls | Okulary - Pretty n' Love | Torebka - Windows On The World | Buty - Young Hollywood

#2
Kurtka - Subcouture | Bluzka - Pretty n' Love | Szorty - Saint Laurent Paris | Kapelusz - Bonjour Bizou | Naszyjnik - Pearls | Torebka - Bonjour Bizou | Skarpetki - Killah | Buty - Bunny Hop

#3
Kaftan - Pretty n' Love | Kombinezon - Windows On The World | Naszyjnik - PPQ of Mayfair | Torebka - Strike a Pose | Buty - Nelly.com

#4
Koszula - Fever | Sukienka - Pretty n' Love | Torba - Mr. | Bransoletka - Nelly.com | Skarpetki (Buty) - Subcouture | Buty - Nelly.com

Kupiliście coś z tej dostawy? Co o niej uważacie? Pochwalcie się zakupami i podzielcie opinią na temat dostawy w komentarzach!

21 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad kupnem tej białej bluzki, ale jeszcze się rozejrzę, też nie przepadam za tym sklepem. Co do outfitów- pierwszy mi się najbardziej podoba, ale wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa była taka sobie, niezbyt w moim stylu. Bardzo podoba mi się pierwsza i ostatnia stylizacja, chociaż pierwsza to mój zdecydowany faworyt :D Podoba mi się połączenie lekkości z tymi czarnymi akcentami ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolekcja jest koszmarna, nic nie kupiłam.

    Ze stylizacji podoba mi się 3 propozycja, reszta mi się średnio podoba. W pierwszej wymieniłabym tą narzutę na coś bardziej ciężkiego, może jakaś czarna ramoneska. Nie podoba mi się także ta torba. Druga stylizacja do mnie nie przemawia. Nie lubię tych szortów i butów. Szerokie spodnie na kant, myślę że lepiej by się sprawdziły i do tego szpilki. Ostatni outfit, jest fajny kolorystycznie, ale wieje nudą:(

    1 rzecz, którą wybrałeś nawet mi się podoba, ale jakoś dziwnie leży na mojej doll, lecz przemyślę zakup owej narzuty. Dalej sukienka, która jak dla mnie wygląda jak koszula nocna, ale krój ma ładny. Następnie kremowa bluzka, która jest serio ładna, ale nie lubię tego typu ubrań, jakby miała 2 rękawki, pewnie bym kupiła. A buty to w ogóle koszmar jak dla mnie:v Są okropne, nie podoba mi się ten krój, ugh.. Torebka i okulary są super, zaraz po narzutce z pierwszego wyboru, ale nie kupię ich, chociaż będę rozważać ten zakup. Torebka ma śliczny kolor, z resztą oksy też:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia stylizacja to zdecydowanie mój faworyt, ta narzutka również wpadła mi w oko już na samym początku, więc kupiłam ją i jest to jedyna rzecz z tej dostawy, którą mam, choć niedawno na mojej wishliście znalazła się biała sukienka, bo podoba mi się w niej koronkowy akcent, być może ją kupię, who knows. Pierwsza propozycja również mi się podoba, myślę, że zwiewna tkanina nadaje lekkości i tylko podkreśla tę kobiecość stylizacji, na dodatek fajnie łączy się z letnimi okularami. Najmniej przypadła mi do gustu druga stylka, nie jestem fanką jasnego jeansu łączonego z ciężkimi materiałami, takimi jak zamsz bądź skóra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała kolekcja, IMO, jest naprawdę słaba. Nawet rzeczy, które Ty byś polecił mi się nie podobają. Według mnie kolorystycznie i teksturowo (koronki) źle odbijają na ciemnoskórej doll, więc może w tym rzecz, ponieważ o ile, np. melody cropped crochet top wygląda fajnie, to kolorystyka jego mnie dobija! W pierwszej stylizacji bardzo podoba mi się połączenie stanika (topu) z kaftanem. Rly - very good. Przeszkadza mi jednak tak ta a'la elegancka (w moim odczuciu) spódnica, jest taka nie na miejscu. :/ Drugą stylizacje oceniam o wiele lepiej, jednakże przeszkadzają mi buty i torebka, które wprowadzają ciężkość. To nie dla mnie. Dałabym jakieś inne, lżejsze. Trzecia z kolei ma świetną kolorystykę. Jest taka fajna, przyjemna po prostu. Jednakże to czwarta przekonuje mnie do siebie najbardziej. Powiesz zapewne, że przecież są buty, które wprowadzają ciężkość. Tak, to prawda, są - ale świetnie tu wyglądają! Nadają niesamowity klimat stylizacji w połączeniu z tą delikatną sukienką z koronkowymi wstawkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolekcja jest mega słaba,jedynie co mi się spodobało to torebka na ramię,reszta artykułów jest beznadziejna....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga,trzecia i czwarta :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest najlepsza dostawa do PnL, praktycznie nic wartego większej uwagi. Najbardziej podoba mi się Twój drugi look, chociaż trzeci też jest niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcji nie widziałem, ale zaprezentowane przez Ciebie artykuły średnio się prezentują. Stylizacje też siłą rzeczy takie sobie - 1. i 3. to taka ciotka klotka, a 2. i 4. pachną taką coachellą on a budget

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja była słaba, kupiłem chyba 2 może 3 rzeczy, ale z niczego nie jestem zadowolony. Stylizacje ładne, a szczególnie podoba mi się 3. Połączenie w niej torebki SAP i płaszcza mnie rozwaliło-jest idelane<3 Z rzeczy które wybrałeś zastanawiam się nad białą sukienką, ale jak dla mnie ma ona za krótkie ramiączka i doll wygląda w niej dziwnie, okulary kupiłem bo ich nigdy za dużo. Buty byłyby świetne gdyby nie to "niecenzuralne słowo" na obcasie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem chyba jedyną osobą, której ta dostawa się podoba, uwielbiam takie słodkie do bólu klimaty. Moją ulubioną rzeczą jest koronkowa sukienka i bardzo dobrze ją wykorzystałeś.

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam póki co tylko okulary, reszcie nawet za bardzo się nie przyglądałam, więc super przeczytać co Twoim zdaniem jest warte uwagi. Muszę w końcu znaleźć czas by się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie widziałam tej kolekcji, ale ten różowy top wygląda interesująco. ze stylizacji najbardziej podobają mi się 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostawa nie zrobiła na mnie wrazenia, nic nie kupię. Z twoich stylizacji najbardziej podoba mi się druga

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostawa jest średnia, i to bardzo średnia - praktycznie nic mi nie wpadło w oko. Ale stylizacje wyszły bardzo ładnie, są nieprzekombinowane i fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary to zdecydowany must have jak dla mnie :) Stylki wyszły moim zdaniem świetnie! Najbardziej podoba mi się druga, bo jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwie pierwsze stylizacje mnie totalnie kupiły. Ostatnia też, ale nie tak bardzo jak np. druga. Jakoś mi się ten plecak nie podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzecia stylizacja jak dla mnie wypadła najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie kolekcja nie jest udana. Nie znalazłam żadnych perełek które mogłyby znaleźć się w mojej szafie. Najładniejsza jest trzecia stylizacja :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że pojawiają się takie posty, bo nie wchodząc do plazy i tak się dowiem co doszło i jest warte uwagi :D
    Ze stylizaji podoba mi się najbardziej pierwsza, zwiewna, letnia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta kolekcja jest fatalna tbh, jakoś nie mogę się przekonać do jakiejkolwiek stylki.

    OdpowiedzUsuń