Obserwatorzy

poniedziałek, 11 czerwca 2018

Tygodniówka

Na liście jak zawsze wprowadziłem zmiany wedle aktualnych statystyk xd Z listy nikt nie został usunięty, ale chciałbym żeby wszyscy sprawdzili jak wygląda Wasza sytuacja :v Duże szanse na dostanie się na listę ma WERRA. - jeśli w tym tygodniu Twoja aktywność odrobinę wzrośnie to z pewnością się dostaniesz!
Osoby, które skomentowały każdego posta:17
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Sweterek z perfumem - Alaamiss2012
T-shirt - aleksandra83S
Sweterek z napisem - martusia-16
Torebka - _charmed_girl_
Choker - MyMelisaWhite
Buty - Marta32222

Nagrody na nadchodzący tydzień:

W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

16 komentarzy:

  1. W tym tygodniu nic mnie nie interesuje
    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam drugie body, interesuje mnie pierwsze i trzecie ♥

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo <3

    Interesują mnie body i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Interesują mnie pierwsze i trzecie body. Mam już drugie.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dziękuję bardzo za torebkę! ◕‿◕

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo i gratuluję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie dzięki za bluzkę :) tym razem się nie zgłaszam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, chciałbym 1 lub 3 body, reszta mnie nie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tym razem się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się, interesuje mnie brązowe lub beżowe body

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie sesja depresja </3

    Z skąd są body z 1 i 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wig sorry, że dopiero teraz odpisuję. Subcouture

      Usuń
  12. Dziękuję :) Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń