Obserwatorzy

wtorek, 31 lipca 2018

PragiaTOUR

Ostatnią atrakcją na dzisiaj jest szukanie liter na blogu. Ukryłem w postach każdego z obecnych redaktorów po jednej literze i to Wy musicie je odnaleźć, aby zgarnąć nagrodę. Na tym zabawa się nie kończy, litery należy ułożyć w słowo. Mała podpowiedź, słowo ma związek z dzisiejszym dniem ;) 


Zasady: 
- Obserwować bloga
- Wysłać odpowiedź na maila (PRAGIATORIUM@wp.pl) oraz podpisać się nickiem z gry
- Wysłanie screenów słowa ze sklejonych razem literek
- 48h na zgłaszanie się!

Nagrody:
- 50sd dla pierwszej osoby, która odgadnie odpowiedź
- 25sd dla wylosowanej osoby

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie szukało mi się liter:D Początkowo nie wiedziałam, o co chodzi i musiałam czytać kilka razy żeby zrozumieć hahahha. I nie wiedziałam, też, co to są za znaki zapytania, dopiero po jakimś czasie zczaiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta moja literka, jak żyje nigdy jej nie wypowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba jestem jakas glupia, bo nie czaje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, niewazne, po prostu chcialam isc na latwizne, juz wiem XD

      Usuń
  4. A ja jak głupia szukałam po postach czytając wszystkie spisy ubrań, teksty, a to takie wielkie było .-.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa świetna, ale chyba nie wezmę udziału :p

    OdpowiedzUsuń