Obserwatorzy

wtorek, 31 lipca 2018

Trzecie urodziny bloga!

Niestety to już wszystkie atrakcje na dzisiaj, ale chyba mogę obiecać, że to nie ostatnie na blogu ;) Wciąż mam kilka rzeczy w planach, więc wyczekujcie i komentujcie aktywnie, bo będą to atrakcje wyłącznie dla osób z listy czytelników.
Zawsze pisanie tego podsumowującego posta przychodzi mi z trudem, bo chcę tak wiele opowiedzieć, ale w tym samym czasie nie powtórzyć tego co napisałem rok temu haha. Blog obchodzi już swoje trzecie urodziny, a wydaje mi się jakbym dopiero rok temu go zakładał. Przez ostatni rok blog przeszedł kilka sporych, ale nie trwałych zmian. Tygodniówka została na pewien okres zmieniona na miesięczne loterie, ja zdążyłem odejść dwa razy, stracić konto i za każdym razem wrócić, a blog powoli sobie prosperował. Jedna redaktorka postanowiła nas w listopadzie opuścić, a jedna postanowiła powrócić zaledwie dwa miesiące później. Oczywiście muszę z całego serca podziękować całej redakcji. Może tego nie okazuję, ale jestem Wam dozgonnie wdzięczny za Waszą nieustanną pracę na blogu, bardzo to doceniam. Nie zapominając o osobach, które wciąż nas odwiedzają i komentują bloga. Gdyby nie Wy to wiadomo, że nikomu nie chciałoby się dodawać tak wielu postów. Zresztą wydaje mi się, że Ci którzy komentują bloga wiedzą jak cenni jesteście kiedy daję Wam nagrody w każdej możliwej sytuacji. Jestem ciekawy jak potoczy się historia bloga w nadchodzącym roku, bo sam nie potrafię jej przewidzieć po ostatnich "atrakcjach" :') 
Chwila to nie koniec! Ponownie przygotowałem dla Was małe podsumowanie statystyk bloga z ostatniego roku. W sumie nie wiem dlaczego to robię, ale zrobiłem to rok temu i dwa lata temu więc czemu nie i tym razem? :p Na blogu od ostatniej rocznicy pojawiło się zaledwie 450 postów o 30 mniej niż rok temu. Niestety ilości komentarzy nie jestem tym razem w stanie określić, odkąd blogger na panelu bloga pokazuje zaledwie ostatnie 1000 komentarzy, które u nas sięgają dnia 22 czerwca. No i jak zawsze przedstawiam Wam sytuację pozostałych statystyk: Ogólne, Posty, Odbiorcy.  A tak poza tym, ostatnio blog nawet dobił magicznej liczby 200 obserwatorów, omg!
W imieniu całej redakcji dziękuję Wam jeszcze raz za wspieranie bloga, chociażby samym obserwowaniem.

PS. Wyniki dzisiejszych atrakcji dodam jakoś pod koniec tego tygodnia więc w sumie do wszystkiego możecie się zgłaszać przez 48h

8 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że najlepszy blog pod kątem stylizacji jest prowadzony właśnie przez Ciebie, przez ciepłą i sympatyczną osobę! Jestem tutaj w sumie od niecałego roku, ale chce zostać to jeszcze na rok i nawet na więcej, chyba że spotka mnie taka niespodzianka jak Ciebie.. Chociaż i tak myślę, że blogi bym odwiedzała dla własnej satysfakcji jak się to wszystko zmienia, co nowego, etc..
    Niezmiernie mi miło, gdy patrzę na tyle doświadczonych osób w jednym miejscy, rly.. Nie wiem w sumie, co mam jeszcze tu dopowiedzieć, bo wszystko, co pisze pewnie jest jakieś oklepane i tak dalej, no ale to sama prawda, cóż.. xD
    Ogółem wielkie brawa, wręcz owacje na stojąco, dla Was redaktorów, bo odwalacie naprawdę kawał dobrej roboty!
    Mam nadzieję, że blog będzie jeszcze niejednokrotnie celebrował swoje kolejne urodziny, w takim, albo i jeszcze większym !NIGDY MNIEJSZYM! gronie redaktorów, obserwatorów i komentatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to jest ciekawe uczucie pamiętać początki tego bloga, gdy sam wrzucałeś stylizacje (o ile pamiętam to na początku leciały chyba jakieś archiwalne stworzone wcześniej, a dopiero po jakimś czasie robiłeś "na bieżąco". Jestem mega dumna z tego, jak rozwinął się ten blog i z tego, jaki poziom prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w rozwijaniu się tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Ci przywrócili konto kilka dni przed trzecią rocznicą Pragiatorium! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, bo to jedyny blog który komentuję ;) Niech się rozwija i działa jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniej komplikacji ze stardollem! Bo jak będą to bloga może nie być ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza redakcja ever :* Fajnie, że jesteście i bądźcie jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń