Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge


Hej! Witajcie w kolejnej odsłonie Weekly Superstar Gift Challenge. W tym tygodniu otrzymaliśmy brązowy, skórzany pasek z Riviery. Jego cena wynosi 220/198 SM. Osobiście się troszkę uśmiałem jak zobaczyłem jego cenę. I to że dali go jako prezent. Tak, czy inaczej pasek jest dobrze wykonany i na pewno sprawdzi się w wielu stylizacjach. Polecam go odebrać, pomimo tego, że jest za sm. 

Nasze stylizacje:



Bartek: Stylizację rozpocząłem od stworzenia z paska nerki. Dobrałem do niego torebkę w zbliżonym kolorze. Następnie pod pasek założyłem sukienkę, a jego górę zasłoniłem. Dobrałem do sukienki biały golf oraz biały top. Na koniec stylizację wykończyłem białymi butami ze złotymi akcentami oraz czapką.

Michał: Stylizację zacząłem od połączenia paska i spódnicy, które stworzyło mi fajną bazę. Zdecydowałem się do niej dobrać koszulę w paski z najnowszego Tribute oraz welurowe kozaki. Szyja wydawała mi się dosyć goła, wiec ubrałem pod wszystko jeszcze jedną koszulę, z której widoczny jest jedynie kołnierzyk. Ta drobna torebka na pasku sprawdziła się tutaj idealnie, gdyż każda inna była zbyt masywna. Na sam koniec dobrałem okulary o ciekawym kształcie, które wpisują się w kolorystykę zestawu.

Kasia: Pasek chciałam założyć do sukienki i stworzyć letnią stylizację. Wybrałam cytrusową sukienkę, którą urozmaiciłam spódnicą-mgiełką. Nawiązując do owocowych nadruków założyłam lalce kolczyk w kształcie ananasa do którego to dobrałam pasujące kolorystycznie bransoletki. Całość uzupełnia torebka z akcentami kolorystycznymi paska i sandałki z żółtymi szarfami.
Ankieta: 
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Kasia-ta spódnica mnie rozwaliła, jest cudna<3
    Michał-Okej, bez szału
    Bartek- Wygrałeś, konstrukcja jest mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wygrywa Michał, świetne wykorzystanie paska c:

    OdpowiedzUsuń
  3. jajca jakies...
    wszystkie fajne,ale kasia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia zdecydowanie!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Admini stają się coraz bardziej skąpi xd
    Pasek kupiłam już wcześniej. Co do stylek-wszystkie są piękne, ale najbardziej urzekła mnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się stylizacja Bartka

    OdpowiedzUsuń
  7. już wcześniej kupiłam ten pasek,więc nie odbieram go....co do stylizacji to tym razem podoba mi się propozycja Michała :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. głos na tlen, miła i nie przekombinowana stylka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zdążyłam jeszcze go kupić, więc fajnie, że go dostałam, ale parsknęłam śmiechem jak to zobaczyłamXD No fajnie być ss czy royalty i dostawać prezenty za Sm, no ale lepsze to niż nic..
    Stylizacja Bartka ładna, ale nie wiem czy podoba mi się ten beret, dziwnie leży na doll. Outfit Michała średnio mi się podoba, wygląda to trochę jakbyś wybierał losowe rzeczy. Stylizacja Kasi to cudo, od góry do dołu i to na nią oddaje głos:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosik idzie do Bartka <3 CUDO PIĘKNA SZTOS ZA***ISTA :*

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 3 mi sie podoba. Nie umiem sie zdecydowac.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są super, ale mój głos idzie do Bartka!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja głosuję na Michała! U Bartka stylizacja wygląda płasko,doll nie ma pępka..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba nie potrafię wybrać najlepszej stylizacji. Wszystkie się na bardzo wysokim poziomie i świetnie się prezentują. Brawa dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadna stylizacja mnie nie porwała.

    OdpowiedzUsuń