Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge


Hej! W tym tygodniu admini lekko się opóźnili i dali nam prezent w czwartek. Tym razem otrzymaliśmy czarny choker ze złotą aplikacją. Pochodzi on z Fallen Angel, a jego cena wynosi 10/9sd. Na pierwszy rzut oka wydaje się świetny. Można pomyśleć, że stworzenie z nim stylizacji nie będzie problemem, lecz (w moim przypadku) stworzenie z nim outfitu nie poszło zbyt gładko.  Jednakże, choker jest dobrze wykonany. Myślę, że z czasem można go okiełznać i stworzyć z nim ciekawą kompozycję, lecz, czy go odbierzecie jak zawsze decyzja, należy do Was. 

Nasze outfity:
Bartek: Stylizację rozpocząłem od stworzenia bazy ze spodni oraz golfu. Następnie nałożyłem na to żółty biustonosz. Postanowiłem, że top "odetnę" od spodni. Następnie szukałem odpowiednich dodatków i tak znalazłem w szafie czarne, skórzane buty oraz duże okrągłe okulary. Na sam koniec, look uzupełniłem czarną nerką założoną w pasie.

Michał: Nie miałem pomysłu na tej naszyjnik, bo niespecjalnie mi się podoba. Te rzemyki są strasznie ciężkie, a samo kółeczko zlewa się z karnacją. Dopiero gdy wygrzebałem z szafy ten top od LV to spodobało mi się ich połączenie i postanowiłem je wykorzystać. Do topu dorobiłem falbaniaste rękawy z dwóch innych bluzek, a pod to wszystko ubrałem sukienkę i spódnicę, które wizualnie dają podobny efekt co rękawy, przez co tworzą spójną całość. Koniecznie potrzebowałem czegoś czerwonego, więc postawiłem na szpilki z ćwiekami. Zrezygnowałem z biżuterii oraz z torebki, bo w moim looku i tak dużo się dzieje. Makijaż również jest prosty, ale pasuje do całości.

Ankieta:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

18 komentarzy:

  1. Obie stylki super, wybieram jednak pierwszą, bo udało ci się wystylizować spodnie, z którymi nic nie mogłam zrobić :p Choker odebrałąm, ale taki sobie w sumie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odebrałam i jestem całkiem zadowolona :> Ze stylizacji podoba mi się zdecydowanie bardziej, ta od Bartka. Jest piękna i cudowna:DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choker mi się podoba i już go miałem, ostatnio mam prawie wszystkie gifty...
      Bartek wybacz, ale jak dla mnie jest straszna ta stylka.
      Michał tak jak już pisałem, mistrzu stworzyłeś cudo<3

      Usuń
  4. taki sobie ten choker,ale odebrałam go....co do stylizacji to mój głos leci do Bartka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje świetne i chyba nie oddam głosu bo nie potrafię się zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są niesamowite! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja Bartka, to jest to

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza mi sie nie podoba, za to druga fantastyczna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Michała jest mistrzowska!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje są bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja Bartka jest poprawna, a Michała rewelacyjna. Zdecydowałam się oddać głos na tę drugą.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja głosuję na outfit Bartka, jakoś bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos na Michała! Stworzył piękną stylizację z głownym bohaterem- chokerem. :)
    Bartka stylizacja jest okej; te okulary nie podobają mi się tutaj i ten pasek też.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten choker jest okropny, ale stylizacja Michała się broni

    OdpowiedzUsuń
  15. No w sumie ciężko go gdzieś wrzucić, jestem za outfitem Bartka ;)

    OdpowiedzUsuń