Obserwatorzy

niedziela, 5 sierpnia 2018

Weekly Superstar Gift Challenge


Hej! W tym tygodniu od adminów otrzymaliśmy tiulową spódnicę. Znajduje się ona w sklepie Evil Panda i można ją kupić za 18/16sd. Spódniczka sama w sobie jest bardzo ładna. Graficy postarali się przy niej, oprócz jednego szczegółu. Po co przy niej ta metka. No na cholerę? Ta metka tak bardzo psuje mi tę spódnicę. Gdyby nie ona albo gdyby była w innym miejscu byłbym zakochany. Pomimo to myślę, że warto ją odebrać. Tak jak już pisałem, wykonanie jest świetne, kolor również. Decyzja jak zawsze zostaje po Waszej stronie ;)

Nasze outfity:
Bartek: Ja postanowiłem przy tej spódnicy zabawić się kolorami. Tak więc założyłem do niej tęczową marynarkę, a w pasie dodałem żółty pasek. Żadne buty oprócz tych mi nie pasowały. Chciałem dać klasyczne czarne ew. różowe sandałki, lecz kompletnie mi nie pasowały. Dlatego stylizację uzupełniłem niebieskimi butami-rajstopami. 

Kasia: Nie sądziłam, że z tak ładną spódnicą będę miała taki problem. Do spódnicy dobrałam bluzkę w nowoczesnym kroju. By zachować płynną linię figury założyłam do tego delikatny pasek. Dla urozmaicenia dodałam kuferek z flamingami. Całość uzupełniają przezroczyste sandałki i czerwone kolczyki.

Ankieta:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Spódnica jest świetna, ale ta metka jest zupełnie zbędna. Obie stylizacje bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica! W pierwszej stylce nie podoba mi się ta marynarka (sama w sobie jest według mnie), ale urzeka mnie to, że przez spódnicę prześwituje niebieski kolor. Druga jest przepiękna i nie mam się do czego przyczepić, głosuję więc na Kasię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają dwie stylki! Ale prowadzi tlen, chociaż ciężko było się zdecydowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo drażni mnie ta metka, ale w waszych stylizacjach nawet nie rzuca się tak bardzo w oczy. Jeśli chodzi o mój wybór, to tym razem stawiam na Bartka. To połączenie kolorów kojarzy mi się z zachodem słońca nad morzem. :D Po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest genialna, szkoda że nie mogę jej odebrać :/ Według mnie Bartek pięknie zestawił kolorystykę. Mój głos oddaję właśnie na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem bardziej podoba mi się stylizacja Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolorystyka Bartka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze myślałam, że metki umieszcza się wewnątrz ubrania, ale widocznie graficy na stardoll wiedzą lepiej...
    Obie stylizacje są udane. Propozycja Bartka jest bajkowa, a Kasi bardzo bezpieczna i harmonijna. Postanowiłam jednak docenić ekstrawagancję Bartka i to na niego oddaję swój głos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest dziwna, trochę mi się podoba. Stylki super, nie wiem która lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Bartka trochę kojarzy mi się z kałużą benzyny xD podziwiam za tak odważne zestawienie, jednak nie do końca jest ono w moim guście, dlatego głosuję na Kasię

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest ładna, ale niepotrzebnie dali tę metkę ;c
    Kolorowa propozycja Bartka jest świetna! Miło się patrzy na taką paletę barw :) Kasia również ma śliczną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie stylizacja Bartka - przecudowna! W outficie Kasi nie podoba mi się bluzka i torebka, reszta świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Bartek fajnie połączył te buty ze spódnicą
    i ciekawie dobrał kolory. Kasia świetnie dobrała dodatki i teraz nie wiem na kogo zagłosować :P

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde, obie są świetne! nie wiem na kogo głosować XD

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak szczerze powiem, że mam problem na kogo zagłosować, bo obie stylizacje są super:D

    OdpowiedzUsuń
  16. stylka bartka jest fajna kolorystycznie i moj glos na nia polecial juz w tamtym tygodniu. poza tym zazdroszcze marynarki - prawie ja kiedys kupilam jak byla w sb

    OdpowiedzUsuń