Obserwatorzy

poniedziałek, 24 września 2018

Just like we used to be back then

Chyba mam w końcu trochę czasu na zrobienie stylek, mess. Długo nie robiłem takich eleganckich stylizacji. Możecie ją nazwać  nudną, ale mnie się super ją robiło i jestem z niej całkiem zadowolony :p

A tak PS. dzisiaj wieczorem dodam tygodniówkę więc proszę upewnijcie się czy na pewno wszystko skomentowaliście, bo nie chcę nikogo usuwać >.<
Sukienka - LE + Fallen Angel | Kolia - Voile | Torebka - Chanel | Brelok - Subcouture | Buty - Callie's Picks

Nie mogę się doczekać tego albumu, zapowiada się niesamowicie!

25 komentarzy:

  1. Zmieniłbym kopertówkę, poza tym jest ładnie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest nudno, mi bardzo się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolia idealnie pod buty stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest super. Ta sukienka się tutaj świetnie sprawdziła. Może dałbym jeszcze jakaś biżuteryjną torebkę zamiast tej czarnej, ale ja po prostu lubię jak się świeci :^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna, niczego bym nie zmieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódnica (sukienka) sama w sobie mi się średnio podoba..:/ Reszta bardzo fajna, prócz torebki, ta mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę stylkę! jest elegancka, ale na pewno w żaden sposób nudna :D
    ps. już skomentowałam (chyba wszystko z tygodnia) jak na spowiedzi powiem, że ostatnio stardoll zaczął mnie nudzić do tego początki w liceum... ale obiecuję poprawę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Może jedynie usunęłabym zawieszkę przy torebce. Piękna ta kolia *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, choć odnoszę lekkie wrażenie że doll sprzedała talię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, nawet brak talii mi nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka wątpliwości do tej stylizacji. Nie jestem przekonana do butów i torebki.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja - nie wiem co więcej napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, ale nie jestem przekonana do tej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest śliczna. Stylizacja całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna, ale zrezygnowałabym z breloczka przy torebce.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! Biżuteria najbardziej przykuła moją uwagę, dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń