Obserwatorzy

poniedziałek, 24 września 2018

Tygodniówka

Ok więc tak w skrócie. Nikt nie został usunięty, ale kilka osób jest zagrożonych niestety. Jak zawsze lista została zaktualizowana zgodnie z Waszą aktywnością. Jak macie wolną chwilę to sprawdźcie czy wciąż tam jesteście, bo mam wrażenie, że kogoś przez przypadek usunąłem i nie mogę się  od 10 minut doszukać kogo xd Dobrą wiadomością jest to, że dopisałem do listy nową osobę - stardollowy10. Gratuluję i dziękuję za komentowanie bloga! Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 14
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Spodnie - _Charmed_Girl_
Sweter - martusia-16
Kurtka - MyMelisaWhite
Torebka 1 - olao373
Torebka 2 - RockaRolla_
Prezent - Jarus55; Sylwia5278
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam kupić)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

15 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za sweterek :) a zgłoszę się ponownie :D interesuje mnie tylko pasek lub coś z listy życzeń :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Danke :* w tym tygodniu interesuje mnie sukienka, kurtka albo coś z WL

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym tygodniu interesuje mnie pasek prezent z listy lub druga torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. To ja mogę? Najlepiej coś z listy życzeń, obojętnie co. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz jestem zagrożona :D czy mogę znów poprosić o nie usuwanie mnie z listy do 16 października? Jestem w Polsce i staram się poświęcać czas rodzinie. Postaram się mimo wszystko komentować (jak dam radę) i nie będę brała udziału w tym czasie w tygodniówkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej chyba chciałabym sukienkę! <3 emi155

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym prezent z listy życzeń.
    marta32222

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za kurtkę i gratuluję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglosiłam się w albumie, nic mnie nie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń