Obserwatorzy

sobota, 8 września 2018

Weekly Superstar Gift Challenge


Witam Was po miesięcznej przerwie, dzięki beznadziejnym prezentom od adminów. Na szczęście w tym tygodniu otrzymaliśmy gift, który jest sukienką. Pochodzi ona z Evil Pandy i kosztuje 22/20sd. Osobiście uważam, że sukienka do najlepszych nie należy. Co prawda, jest całkiem przyzwoicie wykonana, lecz jest mało praktyczna. Gdyby to były dwie osobne rzeczy (bluza oraz spódnica) korzystałbym z nich częściej. A tak to trafi ona zapewne w czeluść szafy. Dodatkowo nie wydałbym na nią aż 22sd, dla mnie ta cena za nią jest dosyć wysoka. Aczkolwiek, myślę, że warto ją odebrać, może kiedyś trafi się jeszcze wizja na nią.  

Nasze stylizacje:

Bartek: Parę podejść było, nie powiem, że nie. Padło w końcu na to co widzicie. Z sukienki zrobiłem spódnicę. Dobrałem do niej od razu czerwone rajstopo-buty. No takiej bazy dodałem sweterek z najnowszej kolekcji Antidote. Do całości dodałem czarny pasek, ze złotą klamrą. Chciałem dodać jeszcze jakieś dodatki w postaci czapki, kolczyków, ew. torebki, lecz cokolwiek co bym nie dał rujnowało mi całą stylizację, dlatego zostawiłem stylizację bez dodatkowych akcesoriów. 

Michał: Ten gift stanowił spore wyzwanie. Stylizację zacząłem od znalezienia wystarczająco obszernego swetra, do którego dobrałem kamizelkę ze zwierzęcym printem. Do tego dołączyła dżinsowa koszula. Te wszystkie warstwy trochę sobie przeczą, ale tak mi się podobało, a mało co mi się podobało w zestawieniu z tą spódnicą. Jako dodatki posłużyły mi sneakersy o ciekawym kształcie i klasycznie, moja ulubiona torebka.

Ankieta: 
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

18 komentarzy:

  1. Ale paskudztwo xd Według mnie Bartek sobie lepiej poradził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa byłam, co z tym zrobicie, bo ja dla niej nie znalazłam żadnego zastosowania. Pomysł Bartka jest całkiem spoko, u Michała ta góra to dla mnie zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydka ta sukienka....jeśli chodzi o stylizacje to tym razem wstrzymam się od głosu gdyż dla mnie obie stylizacje są średnie,druga wręcz jest przekombinowana

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje mi się tak średnio podobają, ale jakbym miała już wybierać to Bartek:) Nie podoba mi się ani trochę outfit Michała, jest przekombinowany jak już zostało wspomniane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie chłopaki poradzili sobie dobrze, biorąc pod uwagę materiał, na którym przyszło im pracować.
    W stylizacji Michała podoba mi się ta przekombinowana góra - mimo iż kompletnie zaburza proporcje doll, ma swój urok. Natomiast postanowiłam oddać głos na Bartka, ponieważ nie zakrył całkowicie góry sukienki, a dobierając inne rzeczy, stworzył z nią harmonijną całość, a to trudniejsza sztuka. Dodatkowo bardzo podobają mi się buto-rajstopy prześwitujące pod spódniczką. Śliczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. FunOpler jak dla mnie prowadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie propozycje mi się podobają c:

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciuszek trudny do wykorzystania, ale wy chłopcy świetnie sobie poradziliście!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadna z propozycji mi się nie spodobała, ale gift niewątpliwie ciężki do wystylizowania. Głos oddam na drugą stylizację, bo w pierwszej denerwuje mnie ten fragment swetra przy biodrach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Michała wygląda na mocno przeładowaną. Bartka jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bartek lepiej, ale obie stylizacje są moim zdaniem mocno średnie. Głosu nie oddałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Bartka bardzo mi się spodobała, jeżeli chodzi o stylkę Michała to jest trochę za ciężka jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadna ze stylizacji mnie nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się czerwone akcenty w stylizacji Bartka i to na niego oddaję głos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylka bardziej mi się podoba, w drugiej doll jest zapakowana w zbyt dużą ilość materiału

    OdpowiedzUsuń