Obserwatorzy

sobota, 15 września 2018

Weekly Superstar Gift Challenge


Cześć! Kolejny tydzień za nami, a co za tym idzie i nowy prezent od adminów, i kolejny post z serii WSGC. Tym razem otrzymaliśmy od adminów koronkowy top na ramiączka. Pochodzi on z Pretty 'n Love, z najnowszej kolekcji do tego sklepu i kosztuje 12/11sd. To co mogę stwierdzić, to to, że gift wygląda lepiej na ciemnej niż na jasnej bazie. Warto założyć pod niego coś ciemniejszego aby wydobyć jego atuty. Do najlepszych on nie należy, ale uważam, że do najgorszych też nie. Pracuje się z nim dosyć ciężko, ale można dzięki niemu uzyskać też ciekawy efekt. Myślę, że warto go odebrać, chociażby dla tej jednej stylizacji.

Nasze stylizacje: 
Bartek: Miała się tutaj pojawić inna stylizacja, lecz postanowiłem stworzyć coś nowego, gdyż tamta wersja po dłuższym przyjrzeniu się, nie przekonywała mnie już. Wcześniej użyłem gifta jako spódnicy, tym razem wykorzystałem go jako wykończenie sukienki. Lecz zacznijmy od początku. Wpierw założyłem to cudne futro. Później z czarnych koszulek i sukienki stworzyłem bazę nowej sukienki oraz dodałem koronkę zrobioną z prezentu. Na sam koniec stylizację wykończyłem czarnymi kozakami z aplikacjami oraz czerwonym turbanem.

Michał: Nowy gift do najlepszych nie należy. Pięknie prezentowałby się na ciemnoskórych doll, ale na mojej wypada mdło i tak nijako. Próbowałem podratować tę piękną koronkę ubierając pod top czarne body złożone z kilku części. Na ratunek przyszedł mi ten transparenty płaszcz, który idealnie wpisał się  kolorystykę zestawu i przy czym zbyt dużo nie zasłonił. Jako dodatki wybrałem szpilki, które nawiązują do linii na płaszczu oraz kuferek Chanel i kryształowy kolczyk. Makijaż oczu jest zerowy, ale wisienką na torcie są ciemnoczerwone usta w stylu ombre.

Ankieta: 
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Top jest ładny i gdybym miała ss to pewnie bym go odebrała, co do stylizacji bardziej podoba mi się propozycja Bartka, rzeczywiście w połączeniu z ciemnymi kolorami prezentuje się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są przecudne, nie wiem którą wybrać ♥ Ale chyba wybieram pierwszą, bo świetna jest ta spódnica z wykorzystaniem koronki z bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  3. top jest średni,ale odebrałam go....jeśli chodzi o stylizacje to mój głos leci do Michała :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka w stylizacji Bartka jest okropnie wykonana, gdyby była inna bluzka i gdyby nie było tej czapki mój głos poleciałby do Bartka.
    Stylizacja Michała jest bardzo ciekawa i fajnie wykonana, nie mam do niej żadnych zastrzeżeń, dlatego zagłosowałam na Michała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bartek♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, obroniliście się ten top w stu procentach! Znów ciężko mi zdecydować, która stylizacja jest lepsza. Obie to takie sztosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój głos również idzie do Michała

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się w to nie bawię :P Znowu dwie mega stylizacje i jak tu wybrać jedną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bartek: dobre użycie, ale i tak bardziej mi się podoba stylizacja Michała ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Obaj świetnie sobie poradziliście z tym ciuszkiem i nie mogę zadecydować, na którego z Was mam zagłosować. Stylki są wspaniałe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie ładne, ale Michał super podszedł do tematu z tym, żeby pod top dać coś ciemnego! Całościowo wyszło mega, szczególnie te paski na płaszczu i butach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Michała trafia całkowicie w mój gust, jest przepiękna! I moim zdaniem wykorzystanie topu poszło Michałowi lepiej, u Bartka gdzieś zniknął i równie dobrze mogłoby go nie być, gdzieś się traci wśród tej czerwieni, co nie znaczy, że stylizacja jest zła! Jedynie nie przekonuje mnie jego użycie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje są godne uwagi, ale stylizacja Bartka urzekła mnie od razu. Według mnie bluzeczka stanowi tu zarówno idealne dopełnienie jak i przełamanie reszty stylizacji - połączenie wszystkich warstw jest nietypowe, ale wyszło to ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym zagłosowała na Michała, gdyby była tu ankieta ;) Zrobił świetną stylizację; zarówno kolorystyka jak dobór ubrań bardzo mi się podoba. U Bartka nie podobają mi się wystające rękawy (ileż można!) i warstwy spódniczki.

    OdpowiedzUsuń