Obserwatorzy

piątek, 19 października 2018

I'll show you some of my skills

Admini w końcu sobie przypomnieli o SAP, długo im to zajęło. Mam nadzieję, że ta nadchodząca kolekcja będzie jakości pierwszej i drugiej kolekcji. PS. W weekend mnie nie będzie, więc tygodniówka może się pojawić później. ...Napisałem to jakby tygodniówka zawsze się nie pojawiała po weekendzie um hehe
Płaszcz - Strike A Pose | T-shirt - Original Future | Spódnica (Sukienka) - PPQ of Mayfair | Kolczyk - Oscar De La Renta | Pasek - Louis Vuitton | Nerka - Subcouture | Skarpetki - Killah | Buty - Original Future

20 komentarzy:

  1. Jak to SAP? Są już jakieś spoilery?:) Super stylizacja, tylko te buty ją zniszczyły ;O chyba nigdy się do nich nie przekonam:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W klubie Stardoll Royalty Lisa.Stardoll założyła wątek z pytaniem, co ludzie chcieliby w nowej kolekcji. Tak więc na razie żadnych konkretów nie ma. stardollowy10

      Usuń
    2. Aaaa:D skapnęli się, że jeszcze nie wszystkie limitowane sklepy miały dostawy xD

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają tu te buty ,chociaż osobiście ich nie cierpię xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podobają buty w tym zestawie, zresztą lubię całą stylizację. Te kolor fajnie ze sobą współgrają.
    Ja SaP nie lubię. Mam chyba z dwie rzeczy. Jedyne co im się tam udało to te płaszcze, bo większość rzeczy jest jednorazowego użytku

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylka! Ja też nie przepadam za SaP, jedynie te dwa płaszcze z którejś kolekcji są świetne, i ten tu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja :) ale tych butów nigdy nie polubię :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwnie wygląda ten płaszcz z tymi butami i spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za ciuszkami z SAP, ale tutaj wygląda to świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się wersja z wyprostowanymi nogami, stylizacja jest świetna i mi te buty tu jak najbardziej pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look, tutaj bardzo mi się podobają buty, świetnie pasują do reszty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja z tymi butami jest niesamowita *.*
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory, a buty pasują tu idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. This coat looks really well here, I think the color of this items made the perfect matching here. I just wondering how this would look with high pointed-toe heels? I'm sorry, I'm just so pro-high heels lol

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mało mnie interesuje ten SAP, bo i tak nic nie kupię ;c
    Stylizacja jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz podobają mi się te buciki w stylizacji, super!

    OdpowiedzUsuń