Obserwatorzy

sobota, 20 października 2018

Weekly Superstar Gift Challenge



Hejka! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że znalazłem czas na napisanie tego posta. Przy okazji od razu Was przepraszam, ale z czasem u nie krucho. Mój tydzień głównie opiera się na nauce, kawie i śnie. Wracając, w tym tygodniu od adminów otrzymaliśmy spódniczkę z Evil Pandy. W sklepie kosztuje ona 12/11sd. Bardzo podoba mi się wykonanie tej spódniczki. Ma ona również świetny kolor. Uważam, że jeżeli macie możliwość, to polecam Wam odebrać ten prezent.

Nasze stylizacje:



Bartek: Stylizację tworzyło mi się bardzo przyjemnie. Na samym początku spódnicę połączyłem ze srebrnym topem z długimi rękawami. Następnie na tę koszulkę nałożyłem drugi top, tym razem z łańcuchami aby urozmaicić stylizację. Pod spódnicę założyłem czerwone rajstopobuty. Do całości dobrałem srebrny kolczyk z czerwonym akcentem, czerwoną nerkę oraz mocny makijaż w kolorach bordo.  

Michał: Osobiście uważam, że ta spódnica jest świetna, a jako że dostałem kolejną, to postanowiłem zrobić z nich skórzaną sukienkę. Dobrałem do tego rękawiczki bez palców i transparenty top. Żeby wykończyć górę sukienki ubrałem pod to czarny golf. Jako dodatki posłużyły mi kozaki z siatki, które ozdobiłem perłami z DIY, kocie okulary i torebka inspirowana Gucci. Nałożyłem też srebrną nausznicę i zrobiłem pasujący do stylizacji makijaż.

Kasia: Do spódnicy wybrałam jasnobrązowy transparentny sweterek w paski. Następnie założyłam pasek z niebieskimi cekinami (?) i niebieskie botki, które kolorystycznie do niego pasują. Na koniec dałam lalce skórzaną kurtkę do ręki i chabrową torebkę pod ramię.

Ankieta:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Połączenie dwóch spódniczek w sukienkę uważam za genialne. Tym razem zdecydowanie mój głos leci na Michała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się stylizacje chłopaków, ale Michał przebił Bartka genialnym pomysłem na sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest śliczna, gdybym miała SS to bym się nawet nie wahała... Decyzja o głosie była ciężka, ponieważ wszystkie stylizacje mają w sobie coś wyjątkowego. U Bartka podobała mi się ciekawa góra, a u Kasi idealnie połączone kolory, jednak mój głos postanowiłam oddać na Michała. Pomysł na sukienkę jest zaskakująco dobry, całość wyglada bardzo naturalnie i zanim nie przeczytałam opisu, nie zwróciłam uwagi na to połączenie. Podziwiam też cierpliwość w układaniu perełek na butach, wyglądają bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, first of all: I do like the skirt, it's a very well done item. Super easy to wear and also its very stylish.

    Bartek did a very good job using this skirt but obviously the top is the eye-catching item here. I love the make up too and the whole beauty stylization.

    Michał, girrrl you did very well. I can't believe you came up with the idea of using this as a dress, it just blowed up my mind. The high boots, the chained bag and even the gloves, I don't like how gloves look on dolls but this outfit just made me thing to start using it.

    Kasia did a lovely outfit, she went to a more simple option and is pleasant to see it with a more unusual color match.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ta spódnica się nie podoba xd jeśli chodzi o stylizacje to ja swój głos oddałam na Bartka :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Glos na Michala. Pomysl na stylizacje jest swietny.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bartek skradł moje serce, ta stylka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam problemu z zagłosowaniem, Michał genialnie wykorzystał tą spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest bardzo ładna i jeszcze jest jako prezent..odbierajcie! :)
    Bartka stylizacja jest ładna. Ja za bardzo nie przepadam za spodniobutami i psują mi one trochę cały efekt.
    Michał ma świetną stylizację! Sam pomysł i wykończenie jest ekstra.
    Kasi stylizacja też mi się baardzo podoba. Jest ona 'spokojniejsza' od innych, bardziej codzienna. Szczególnie podobają mi się w niej połączenia kolorystyczne. Oddaję głos właśnie na Kasię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. B: Dół jest świetny, wszystkie te odcienie fajnie ze sobą współgrają i tworzą spójną całość. Góra już mnie tak nie zachwyca, sam top od YSL wyglądałby super, ale ten drugi psuje wszystko.
    M: Perfekcja w każdym elemencie. Stworzenie sukienki z dwóch spódnic, nie wiem kto inny mógłby to wymyślić. Idealna, najlepsza z wszystkich!
    K: Ten bardzo prosty i przyjemny look zabiły buty i czarna wisząca kurtka, bez nich wyglądałoby to o niebo lepiej. Wg mnie sandały z jakimiś wyrazistymi skarpetami bardzo dobrze by ty zrobiły. A zamiast kurtki, może jakaś czapka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są świetne i choć każda mi się podoba, głos oddaję na Michała. To wygląda w twoim wykonaniu cholernie dobrze, mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos na Michała. Dla mnie perfekcyjne wykorzystanie dwóch spódniczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozważałam głos między Bartkiem a Michałem, w końcu postawiłam na Bartka, ale obie stylizacje są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pierwszy rzut oka spódnica wydaje się łatwa do wystylizowania. Podziaiam Michała za tak świetny pomysł!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka wygląda świetnie *_* gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobała mi się stylizacja Michała, jest ciekawa i są w niej fajnie dobrane rzeczy.

    OdpowiedzUsuń