Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2018

Just don't believe the hype

Hejka! Życie na studiach jest szalone i pełne różnych zajęć 😎. Kompletnie nie brakuje mi Stardoll, ale szczerze tęsknie za blogiem. Na szczęście udało mi się wrócić w ten weekend do domu i korzystając z wolnego czasu (i komputera z myszką) podrzucam Wam stylizację. 
Sweter - Limited Edition + PPQ | Spódnica - It Girls | Rajstopy - Tingeling | Buty - It Girls | Torebka - Chanel Tribute | Opaska - Nelly.com | Naszyjnik - Jean Paul Gaultier Tribute 

18 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :) jedyne co bym wywaliła to chyba ta opaska

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to uczucie doskonale :""")
    Całość mi się bardzo podoba. Początkowo myślałem że to sukienka, bo to połączenie jest naprawdę udane. I jeszcze te rajstopy, które bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna,ale dałabym nudziakowe usta i inna torebke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś piękny klimacik zimowy. Podoba mi się to, że chłodna baza została przełamana kolorem w postaci torebki. Super!! :)
    Mama nadzieję, że dobrze radzisz sobie na studiach! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja krzyczy do mnie CHANEL! Podoba mi się połączenie sweter+spódnica+torebka. Jedyna rzecz z którą mam problem to te białe rajstopy, niby pasują, ale coś innego pasowałoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny look, podoba mi się to jak stworzyłaś sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem fanem tej DIY sukienki, ale chyba bym wymienił buty :v

    OdpowiedzUsuń
  8. College can be hard sometimes, I still don't know how I haven't suffered mental breakdown lol.

    Now, regarding the outfit. I do like how everything looks well together but I feel this bag looks forcered here, I don't know probably because I like better one-color look. But in general it's a pretty oufit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba. Wymieniłabym chyba tylko torebkę, bo ta za barzo się wybija na tle stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, jedyne co bym zmieniła to buty. Cała reszta jednak jest naprawdę ładna, bardzo mi się podoba to jak stylizacja łączy się z buzią Twojej doll, makijażem i włosami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie ale zrezygnowałabym z opaski

    OdpowiedzUsuń
  12. Draznią mnie buty :D reszta bardzo dobrze wygląda.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wygląda ten sweter ze spódnicą! Super :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, delikatna i pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjna :) Świetnie przełamaś te szarości.

    OdpowiedzUsuń