Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2018

Tygodniówka

Znowu siedzę do późnej nocy i dopiero się za tego posta zabieram, eh. Tak w skrócie, lista jak zawsze została zaktualizowana. Nikogo nowego nie wpisałem, ale zauważyłem, że kilka nowych osób zaczęło komentować więc liczę na Waszą aktywność w tym tygodniu! ;) Natomiast usunąć musiałem Cherry9713 z wiadomego powodu :/
Osoby, które skomentowały każdego posta: 8
Osób komentujących w minionym tygodniu: 23

Nagrody za miniony tydzień:
Koszula - dobrapogoda
Sweterek - MyMelisaWhite
Marynarka - olao373
Top - martusia-16
Spodnie - Emi155
Prezent - Jarus55; RockaRolla_
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam kupić)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

12 komentarzy: