Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2018

Tygodniówka

Znowu piszę tego posta o 2 w nocy, Paweł napisz go raz na czas challenge. Tak w skrócie. Na listę dopisałem nową osobę "W". Byłbym mega wdzięczny gdybyś napisał/a mi w komentarzu nick ze stardoll żebym mógł go wpisać na listę! No i ofc. mam nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej :p A ze złych wiadomości, musiałem usunąć dwie osoby - Marta32222 oraz _Charmed_Girl_ z wiadomego powodu :s Lista jak zawsze została zaktualizowana.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 11
Osób komentujących w minionym tygodniu: 20

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka 1 - 3siostry
Sukienka 2 - izaaa001
Torebka - zAmIsA
Buty - aleksandra83S
Rajstopy - CherriesAndWine
Prezent - stardollowy10
(Napisz mi na Stardollu co mam Ci wysłać)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

11 komentarzy: