Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2018

Weekly Superstar Gift Challenge


Hej! Witajcie w kolejnej odsłonie Weekly Superstar Gift Challenge. Kolejny tydzień minął, a co za tym idzie, kolejny prezent z którym sie zmierzyliśmy. Tym razem od adminów otrzymaliśmy okulary do Salonu Piękności. Są one z najnowszej kolekcji w RIO i kosztują 15/14sd. Osobiście niezbyt przepadam za rzeczami do Salonu Piękności, gdyż jest z tym od cholery do roboty (w sumie to nie, ale no nie jest to poręczne) i nigdy mi się nie chce ich zakładać, zapisywać itp itd. wiecie o co chodzi (mam nadzieję). Okulary są całkiem ładne, może je jeszcze wykorzystam. Uważam, ze warto je odebrać, kto wie, może się do nich przekonam? Jak zawsze wybór pozostaje po Waszej stronie.

Nasze stylizacje: 


Bartek: Stylizacje robiło mi się całkiem przyjemnie. Do okularów na samym początku założyłem koszulę od Givenchy. Do niej dopasowałem wzorzystą spódnicę. Góra wydawała się zbyt pusta w stosunku do dołu, dlatego na doll zarzuciłem kurtkę wykonaną z różnych materiałów. Aby stylizację zamknąć uzupełniłem ją jeansowymi kozakami 

Michał: Już wcześniej miałem te okulary i myślałem, że wykorzystam je tylko jeden raz, a tu taka niespodzianka. Polecam ich odbiór, ale nie sądzę, że będziecie ich często używać. Stylizację zacząłem właśnie od okularów i dobrałem do nich płaszcz w cętki i sportowe szorty. Lubię łączyć wzory, więc zdecydowałem się na kwiecistą sukienkę z golfem oraz pasujące rękawiczki. Jako dodatki posłużyły mi zamszowe botki i torebka z kilkoma paskami.

Ankieta:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

13 komentarzy:

  1. Niee, tym razem żadna ze stylizacji mi się nie podoba. Totalnie nietrafione jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam te okulary na liście życzeń i akurat one trafiły się jako prezent,więc odebrałam :) jeśli chodzi o stylizacje to żadna mi się nie podoba,ale ostatecznie zagłosowałam na Michała

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Michała jest super i to na niego oddaję głos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary bardzo fajne, szkoda tylko, że nie idą do apartamentu ;)
    Stylizacja Michała bardziej mi się podoba, te oksy fajnie pasują do sukienki hb i płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, tym razem żadna stylizacja mi to kompletnie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem Michał, choć stylizacja Bartka jest również świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. B: Ubrania w twojej stylizacji wydają się być dla siebie stworzone, połączone są idealnie. Niestety okulary tu średnio grają.
    M: Kiedy tylko zobaczyłem ten płaszcz i sukienkę wiedziałem, że to połączenie idealne. Nawet stworzyłem stylkę w której ubrałem ten płaszcz, tą sukienkę i te okulary, ale publikacja jej w tej chwili przeze mnie nie będzie najlepszym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się propozycja Michała, ale tak bez "Wow, to jest to"

    OdpowiedzUsuń
  9. Swój głos oddałam na Michała - to połączenie wzorów prezentuje się ślicznie, a okulary pasują tu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. żadna ze stylizacji jakoś bardzo mi się nie spodobała

    OdpowiedzUsuń